[INDONESIA TRANS] Super Junior 6JIB Booklet Messages Sexy , Free and Single

30 Jun 2012
Donghae:
Donghae’s thanks to;

Hello~ I am Super Junior’s Donghae!
Please give our 6th album(,) Sexy free and Single lots of love~!
Buying the full songs like this(,) you will not regret.
It contains lots of good songs so please listen to it a lot~!
Halo ~ saya Donghae Super Junior!
Tolong beli album ke-6 kami (,)
Sexy free and Single memberikan banyak cinta ~!
Membeli lagu-lagu penuh seperti ini (,), Anda tidak akan menyesal.
Ini berisi banyak lagu yang baik jadi silakan mendengarkan berulangkali ~!





Leeteuk

You(,) who sincerely love (our?) music!!
Once again(,) I express infinite thanks!!
Listen to Super Junior’s 6th album(‘s) songs and make precious memories!!
With everyone’s precious clicks(,) we are able to run even harder(,) thank you for giving us so much energy!! Thank you!! I love you~!!
Kamu (,) yang secara tulus mencintai musik (kita)!!
Sekali lagi (,) Saya mengucapkan terima kasih yang takterhingga!
Mendengarkan album ke-6
laguSuper Junior dan membuat kenangan berharga!
Dengan
semua orang membeli (,) kita dapat lebig bekerja lebih keras (,) terima kasih telah memberikan kami begitu banyak energi! Terima kasih! Saya suka Anda ~!




Sungmin:

I am Super Junior’s Sungmin^-^
Firstly(,) thank you loving our Super Junior’s album! We will also make everyone pleased through good music in the future~
Listening together with the performance shown on the stage(,) it is more handsome and exciting^-^!
Please also look forward to Super Junior’s activities in the future~!

Saya Sungmin Super Junior ^ - ^
Pertama (,) terima kasih telah mencintai album
kami super Junior! Kami juga akan membuat semua orang senang melalui musik yang baik di masa depan ~
Mendengarkan bersama-sama dengan kinerja yang ditunjukkan di atas panggung (,) itu lebih tampan dan menarik ^ - ^!
Harap juga berharap dengan kegiatan Super Junior di masa depan ~








Kyuhyun:

I want to express my thanks to everyone that receive a lot from and I will show a even better side to everyone~ lets do it together ^-^

Saya ingin menyampaikan terima kasih kepada semua orang yang menerima banyak dari dan saya akan menunjukkan sisi yang lebih baik untuk semua orang ~ memungkinkan melakukannya bersama-sama ^ - ^







Ryeowook

Hello! I am Super Junior’s Ryeowook =) Thank you for giving so much love to Suju’s 6th album Sexy Free & Single
 Hello! Saya Super Junior Ryeowook =) Terima kasih telah memberikan begitu banyak cinta untuk album 6 Suju Sexy Free & Single








Eunhyuk

Thank you~ I am Eunhyuk~ for buying the song officially(,) you’ve worked hard!! listen to it well^^

 Terima kasih ~  saya Eunhyuk ~ untuk membeli lagu secara resmi (,) Anda telah bekerja keras!! dengarkan dengan baik ^ ^








Yesung

oh~!! every~one^^ such cuties~ ㅎㅎ thank you~ be happy always!!
oh~!! setiap orang^^ yang demikian cute ㅎㅎ terima kasih~ berbahagialah selau!!






Shindong

Hello~~~ I’m ShinDong!!! Ladies and gentlemen, I would like to see U. Please visit to Korea!!!! Shall I be there? Oh, I’m hungry…. OMG!
Halo ~ ~ ~ Saya Shindong! Hadirin sekalian, saya ingin melihat mu. Silakan mengunjungi Korea! Apakah aku berada di sana? Oh, aku lapar .... OMG!












Siwon

I hope that our music can become good memories for everyone. Remember this moment now.

 Saya berharap bahwa musik kami bisa menjadi kenangan indah bagi semua orang. Ingat saat ini sekarang.


English Translation by:@heequeenTing
Indonesia Translation by : HYUN ANN
Source: @101holic via sup3rjunior.wordpress.com by  Destinyhae 
TAKE OUT WITH FULL AND PROPER CREDITS ^^

1 comment:

Anonim at: Juni 30, 2012 8:52 PM mengatakan...

where's kangin ??

Posting Komentar

FOLLOW US ^^